Ősz a tónál

Először is muszáj leírnom, hogy ez a fotózás felülmúlta az elképzeléseimet. Aznap délelőtt esőre állt az idő, majd később annyira kisütött a nap, hogy szinte olvadtak le a ruhák rólunk. Ezenkívül tartozik egy kis “tradíció” is a történethez. Eddig nagyjából ötször terveztük el ennél a tónál a fotózást, ám minden alkalommal eleredt az eső leszakadt az ég. Ezért is volt hatalmas csoda, hogy délutánra hét ágra sütött ki a nap!

 Annyira távolinak tűnik már a nyár, szinte hihetetlen, hogy csak 3 hete kezdődött meg az iskola. (És nekem még mindig nem sikerült rendesen visszarázódnom…) Máris elvesztettem a teljes szabadság és gondtalanság érzést. Talán éppen ezért voltam lelkileg kissé összeomolva az ősz megérkeztével. Szinte görcsösen ragaszkodtam a nyárhoz, a pillanataihoz és az életérzéséhez. Viszont kezdem felszabadultan érezni magamat és észrevenni az őszben is, csakúgy, mint mindenben a szépet. Nyitott vagyok a világra, az új élményekre és arra illetve azokra a dolgokra, személyekre fordítom az időmet, akik nem pazarolják azt. Ugyanis kezdek rájönni, hogy nem kell mindenkivel jóban lenni, és mindenkinek a barátjává válni ahhoz, hogy magadat értékes embernek tartsd. És nincs szükség olyan emberek társaságára, akik sosem lesznek őszinték hozzád.

Azt is mondhatnám, hogy kisebb lélektakarítást tartottam, illetve a fejemben is a helyére tettem néhány dolgot. Hogy miért éppen most? Talán azért, mert egy új időszak áll előttem, és talán azért is, mert az évnek hamarosan vége. A gyökeres változásoknak ugyan nem vagyok híve (tehát nem egy vadi új Brigi fog visszaköszönni majd jövőre 😀 ), viszont felfrissüléshez és bizonyos dolgok átértékeléséhez sosincs késő.


A lelkem jegyzeteinek kivesézése után pedig néhány gondolatot az #outfitről is megosztanék. 😀

Tipikus őszi színek, anyagok és darabok. Igyekeztem ez alkalommal egy kissé letisztultabb szettet összeállítani, ami rengeteg helyre és alkalomra megfelelő. A fehér-bordó kombó örök kedvencem marad, hiszen annyira kifinomult és kontrasztos páros!
A kalap már kicsit nehezebb téma, ugyanis hétköznapokra nem a legkényelmesebb viselet, de ha picit szeretnénk egyediek lenni, és egyszerűen feldobni az #outfitet, tökéletes választás.

PS.: Képzeljétek, ezt a Levi’s farmert 12 ezer Forintért szereztem (34 ezer Forint helyett) – persze, ez sem éppen a legolcsóbb ár, de ha szeretnétek minőségibb darabokat beszerezni, jóval áron alul, érdemes kilátogatni Biatorbágyra, a Premier Outletbe! :*

IMG_2726

 

IMG_2720IMG_2727IMG_2731IMG_2724IMG_2718IMG_2732IMG_2728IMG_2729IMG_2719

PULÓVER – H&M (ITT)
NADRÁG – LEVI’S
CIPŐ – PRIMARK
KALAP – PIMKIE
TÁSKA – C&A

FOTÓK: SEENGER DÓRI


BRIGI XX

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

