Helló Ősz! – Üdv újra!

A nyár naptári végét már elhagyva, picit szomorkodva kezdem el írni ezt a bejegyzést. Bár a nap sugarai számomra semmit nem változtak – egyelőre – mégis érzem, hogy le kell zárnom a nyarat magamban is. Bármennyire is ódzkodom már több hónapja az ősz és az iskola kezdetének gondolatától, valamennyire hiányzik a monotonitás. Természetesen ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy unalmas napoknak nézek elébe, hiszen izgalomban bőven lesz részem az elkövetkezendő egy évben, hiszen ez az utolsó évem a gimnáziumban. Az utolsó olyan év, amikor még kicsit gyereknek érezhetem magamat, bár már nem kis felelősség hárul rám. Viszont kipihentebb állapotban, friss tervekkel és energiával vágok neki!

Mint említettem, ma is kisebb letargikus hangulatba kerültem, hogy véget ért a legizgalmasabb évszak és ezzel a szünet is. Ám a Pinterestet bújva annyi, de annyi csodálatos őszi kép jött velem szembe, hogy rájöttem, mint minden évben, mennyire gyönyörű ez a szezon (is) – csak úgy, mint mindegyiknek, ennek is megvannak a maga szépségei.
Imádom, hogy a nagy melegben elegendő kevesebb és nyitottabb ruhákat felvennünk, de ez 3-4 hónap után egy picit kezd unalmassá válni – hiába áll a gardróbom 70%-a nyári darabokból… 😀 Végre elővehetem a kedvenc csizmáimat, felvehetem a még nyáron vásárolt bakancsomat és a vastagabb anyagú nadrágokat, szoknyákat. A bőrdzsekim és a bomberek április óta a fogason várják, hogy újra használatba vegyem őket, és ez nincs másképp a sálakkal és kalapokkal sem!

A divatbeli változások mellett persze még rengeteg oka vannak annak, miért is érdemes örülni az ősznek.
Sajnos már augusztus végén rám tör az őszi, melankolikusabb hangulat – tudjátok, az az érzés, ami általában egy esős délutánon tör ránk, amikor elővesszük a kedvenc könyvünket és a kedvenc lassú zenelistánkat a Spotifyon, gyertyákat gyújtunk, és csak élvezzük, hogy magunk lehetünk.

A gyönyörű színek és a természet változásának látványa már csak hab a tortán. Meg is fogadtam, hogy idén ősszel (egészen szeptembertől novemberig), ha törik, ha szakad én akkor is kimegyek és sétálok egy nagyot minden héten. Inspirál és megnyugtat egyszerre. Biztosan érezhető lesz számotokra is a hatása, itt a blogon…

Már csak erről beszélni is rengeteg energiát adott lelkileg ahhoz, hogy pozitívan álljak a változásokhoz… 🙂

IMG_2472IMG_2480IMG_2475IMG_2479

FullSizeRender (19)IMG_2477Processed with VSCO with a6 preset

IMG_2478IMG_2473

Ez a szett is egy ilyen változásnak tekinthető, hiszen egy szegecses csizma/ bakancs távolabb áll tőlem, ám mégsem annyira távol, mint gondoltam. Szerelem volt első látásra! Nőiesebb darabokkal viselve pedig tényleg magaménak érezhettem. 🙂


SZOKNYA – NEW YORKER
ING – H&M
ÓRA – ALIEXPRESS
CSIZMA – DEICHMANN

FOTÓK: SEENGER DÓRI


 BRIGI XX

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

