HAUL – I Tried them!

Az elmúlt hónapokban összegyűlt pár termék, amelyeket ki is próbáltam, sőt, többet közülük már el is használtam. Gondoltam összegyűjtöm a pozitív élményeimet és megosztom veletek!


Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 preset

Primerek terén ez a második termék, amit valaha próbáltam, viszont ő is lett a szerencsés befutó. A Catrice Prime and Fine darabja, amelynek lényege az arcbőr mattítása. A mostani 40 fokban nem annyira ajánlom, mivel ez is (csak úgy, mint minden extra termék a bőrön) “lepereg” a meleg és pára hatására. Viszont, ha valamilyen kellemesebb hőmérsékletű helyre készülünk tökéletes. Nagyon szépen kiegyenlíti a bőr felszínét, és még a zsírosabb bőrtípuson is sokáig matt hatású marad.
Én kézzel szoktam felvinni, egyenletesen az arc minden részére, majd pár percig hagyom beszívódni, ezután jöhet az alapozás.


Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 preset

Szerintem az Essence márka néhány év alatt csodálatos változáson ment keresztül, egyre minőségibb termékeket dobnak piacra, ugyanazon az áron.
Imádom a rúzsaikat és egyéb ajak termékeiket már a kezdetek óta. Az újabb matt kollekcióban pedig több gyönyörűen pigmentált, ténylegesen matt hatású darabra bukkanhatunk. Ez a 08-as árnyalat csodaszép burgundy színben pompázik – a szájon is!
Egyelőre csak pár óra erejéig volt használatban, szintén kánikulában, és azt kell mondjam, elég jól bírta! Minimálisan “folyt el” – a meleg hatására. De ivás után sem történt változás. Mindenképp ajánlom!


Processed with VSCO with a6 preset

Maradjunk még egy kicsit az ajkaknál. Ezzel is rengeteget kísérleteztem, mivel a Labellók és társaik fantasztikus színűek és illatúak, ám kevésbé hasznosak… Teljesen egyet értek Margot Robbieval, aki a következőt nyilatkozta:

Van egy olyan összeesküvéselméletem, hogy a szőlőzsírok olyan addiktív szárító anyagokat tartalmaznak, amik arra késztetnek, hogy folyton ezt használd, és még többet vegyél belőle.”


Pár hónapja találtam rá erre a Himalaya Herbals kókuszvajas ajakbalzsamra, amely kissé szárazabb állagú. Nem a legolcsóbb termék, és néhány hónap alatt biztosan el fog fogyni, viszont abszolút megéri! Egy éjszaka alatt rendbe teszi az ajkakat, és mivel színtelen, így bármikor, bárhova tökéletes!
A másik terméket ajándékba kaptam, de már többször szemeztem vele az Yves Rocher polcain. Ez a menő csomagolású, zsíros állagú ajakbalzsam egy makadámdiós verzió. Nagyon is szüksége volt rá a bőrömnek, hiszen nagyjából 10 perc alatt magába szívta, és utána látványosan szebb lett a felület.


Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 preset

Borzasztó nehéz jó kézkrémet találni. Természetesen, mint minden kencefice, ez is más-más hatással van a különböző bőrtípusokra. Viszont úgy gondolom, hogy ez a Joanna Naturia kézkrém, amely vízhiányos bőrre lett kifejlesztve, sokaknak megváltás lehet. A glicerin és olíva olaj segítségével intenzíven táplálja a kezet, könnyed állaga van, így elég belőle kisebb mennyiség is. Egy éjszaka alatt varázsol nekünk pihe-puha bőrt! 🙂
Plusz pont, hogy csak 300.- Ft!


Processed with VSCO with a6 preset

Csak alátámasztani tudom azt a tényt, amit már több helyen olvastam: száraz sampon nem csak a #badhairday -en szükséges és életmentő! Pláne ez a Syoss dúsító sampon. Sose hittem ezekben a dolgokban, ezért nem is nagyon választottam ilyen termékeket, de ez egy csoda. Frissen mosott hajon is alkalmazom, természetesen kisebb mennyiségben, mint zsíroson tenném. Ezt már 1 hónapja használom, nagyjából minden 2. napon, és még mindig nem fogyott ki, szóval elég jó befektetésnek minősült! 🙂


Ha használtatok már L’Oreal Colorista 1-Day Color hajszínezőt, kérlek írjátok meg kommentben vagy üzenetben a tapasztalataitokat!

 

BRIGI XX

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

