“Rosy Mood”

Annyira vártam, hogy végre egy nyári bejegyzés megírásához ülhessek le a laptop elé. Hiszen valahogy ezerszer gyorsabban repkednek a gondolatok a fejemben.

Ugyan kezdek nagyon szenvedni a melegtől, pedig hol van még a kánikula… Az estéket viszont imádom! A késői naplemente, a kellemes levegő, az épp nyíló rózsák csekély illata és a házakból áradó “zaj”, ami most nem tűnik annak. Apróságok, de számomra óriási örömet okoznak.

Igyekeztem megragadni ezt a hangulatot a szettemmel is. Egyszerre romantikus és vagány – a rózsa illata és a nevetgélés. Már említettem, hogy nagyon megkedveltem a váll nélküli darabokat. Szerintem sokkal mutatósabbak lehetnek, mint egy erősen dekoltált felső. A farmershorttal kombinálva már önmagában lezserebb benyomást kelt, viszont nem tudtam kihagyni a baseball sapkát sem. A nőiesebb vonal visszacsempészése a magassarkú szandállal és az apró kristályokkal telített karórával valósul meg.

DSC_0358 (681x1024)DSC_0340 (681x1024)DSC_0369 (681x1024)DSC_0323 (655x1024)

A sors küldte nekünk ezt a csodabokrot, még ha nem is tudtuk teljes egészében csodálni. Igazi Júliának éreztem magamat alatta pózolva. 😀

DSC_0415 (681x1024)DSC_0434 (678x1024)DSC_0403 (681x1024)DSC_0413 (643x1024)

Ti mit szerettek leginkább a nyárban?


FELSŐ – H&M
SHORT – H&M
SZANDÁL – F&F
ÓRA – ALIEXPRESS

FOTÓK : SEENGER DÓRI


BRIGI XX

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

