Gondolatok: május első napja

Processed with VSCO with a6 preset

Reggel a már-már perzselő napsugarakra ébredtem, ahogyan a redőnyön átszűrődve az arcomat simogatták. Felkeltem, és kisétáltam a konyhába, ami már arany fényben ragyogott. Elbódított egy elképesztően erős illat, amit a frissen vágott, fehér és lila színekben pompázó orgona árasztott magából. A kávémat készítve, és a rádióból szűrődő, még halk zene mellett észrevettem, hogy mennyire nagy csend és nyugalom uralja az utcát – és engem is. Képtelen voltam magamban tartani azt az óriás mértékű boldogságot, ami abban a néhány percben átjárt, így elmosolyodtam a cappuccinómat kortyolgatva.

Éreztem a frissességet és az energiát, amit talán a közeledő nyár áraszt előre, talán csak hosszabb idő után kialudtam magamat, és újult erővel fogadtam a májust. Azt a májust, ami tele lesz élményekkel és megpróbáltatásokkal, boldog és nehéz pillanatokkal. Amely felvezeti az újabb évszakot, amit szerintem már mindannyian tűkön ülve várunk.

A nap még mindig tűzött az arcomra, ám és az önelégült mosolyt semmi sem volt képes elrontani. Az asztalon hajladozó orgonákra pillantottam, és azon gondolkodtam, hogy vajon kitartanak-e anyák napjáig, amely ugyan már csak alig pár nap múlva érkezik el, de “virágéletben” az rengeteg idő… 
A még mindig forró kávémba öntöttem egy kis hideg tejet, hogy ihatóvá váljon, közben eszembe jutott, hogy mennyire forró volt az elmúlt két nyár – vajon az idei is ezekhez hasonló lesz?…

Mennyi titkot hordoz magában egyetlen hónap, évszak, amit már “ezerszer” átéltünk, mégis mindig tartogat valami újat, valamit, amit még nem ismerünk, valamit, amit még nem tapasztaltunk. Valamit, amit epekedve és izgalommal telve várunk.

Ez a május… ❤ ”


BRIGI XX

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

