Demon’s Wings

Még nem is volt alkalmam elmesélni, mekkora meglepetésként ért, hogy lehetőséget kaptam cikkeket, bejegyzéseket írni a MissQ Españanak. Nagyon örültem a megkeresésnek, mert így, hogy alkalmam volt felpróbálni is őket, őszintén állíthatom, hogy szuper minőségű termékekről beszélhetünk. 🙂 
A koncepció fő irányvonala nem annyira az én stílusomat tükrözi vissza, de én is találtam azért olyan darabokat, amiket szívesen beillesztenék a saját szettjeimbe. Ilyen például egy a body, ami egy kicsit extrémebb verzió az átlapolós felsőrésze és bő, könyékig felvágott ujjai miatt. Abszolút univerzális darab: farmerrel, de akár ceruzaszoknyával párosítva is tökéletes, így rengeteg alkalomra fel tudjuk venni. Én ezt a csíkos nadrágot választottam hozzá, ezzel folytatva az elegánsabb vonalat. 
Tipikus őszi színekből álló outfit lett, ami egyáltalán nem baj, így lassan az október beköszöntével. Meg amúgy is nagy kedvenceim ezek az árnyalatok. 🙂 

Lehet néhányan túlzásnak gondoljátok viselni akár ezt a mélyen dekoltált, különleges szabású bodyt, akár más hasonló, nem mindennapi darabot. Viszont úgy gondolom, hogy néha igenis ránk fér ilyen módon is kilépni a komfort zónánkból és nem törődve a negatív véleményekkel jellegzetesnek érezni magunkat. Tagadhatatlan, hogy mindenki szeretne csinos lenni, bevállalni egy-egy extrémebb ruhát/dolgot, amit miért is ne tehetnénk meg? Az emberek öltözködéssel kapcsolatos reakciójáról nemrég írtam, úgyhogy nem ecsetelem újra nektek, de szívetek joga mit vesztek fel és miben érzitek jól magatokat. Nyilván megvannak az ésszerű határok, de egyszer-egyszer jó kicsit lejjebb vinni azt a bizonyos határvonalat, amit önmagunknak állítunk fel (kisebb/nagyobb szigorral). 🙂

BRIGI XX

dsc_0816-800x659dsc_0805-800x532dsc_0912-800x532dsc_1016-800x532dsc_0799-532x800dsc_0839-532x800dsc_0823-800x619dsc_0943-532x800dsc_0944-532x800dsc_0804-532x800dsc_0848-532x800dsc_0905-532x800

BODY – MISSQ 
NADRÁG / PANTS – F&F
SZANDÁL / SANDALS – F&F
ÖV / BELT – H&M
FOTÓK / PHOTOS: SEENGER DÓRI

 

 

Reklámok

Demon’s Wings” bejegyzéshez 2 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

